okej ... sen då?

JA det rör sig rätt mkt i mitt huvud just nu känner jag. Å rätt svåra frågor att ta stälning till :/.... Jag vet inte vad jag vill jobba med ! En mkt stor fråga tyvär och svårt att veta vad man vill göra !!.  Just nu känner jag för 3 jobb :)... Men vilket e det bästa?   Jobba som snickare? Bra betalt men e det nått för mig?. Jobba på flissan ? Kan bli jobbigt att få fast :/ så 3 års plugg? Nja känner inte för de just nu... Guld fåglen e mitt mardröms jobb!! men kan få fast å dag tid och mkt helger? så kan det bli rätt bra tror jag. Men som sagt e det mitt mardröms jobb ::(.
Men som tur e så har jag inte licka svårt beslut som du har framför dig... Nämligen att bestäma sig för gymnasium!.. Men fasen.. shit mår lite dåligt av att bara sitta hemma nu för tiden !!... Men nog om detta skiten nu !1 Mår inge bra av att sitta å tänka på allt skit!1...


Dagen idag dÅ? Mjorå. Sov inte så länge som vanligt men va då .. Vill ju hitta på nått roligt på dagarna nu !!..Sen har jag varit hos sjukgymasten!!. Blev lite besviken att dom inte kunde kolla på knät direkt men fick tid rätt snabbt! onsdag 20 över 10 e det dags.. Vill ju kunna börja spela fotboll snart igen!!. Känner att dom här 2 veckorna som har gått. E totalt värde lösa!! Men ändå inte!!... Har ju nämligen varit med dig å träffat dig. Haft dig hemma hos mig.. Menar kan det bli bättre?..!!.Nää det tycker inte jag... !!. Jag tycker om dig så mkt så jag nästan spriker. !! å längtan efter att få träffa dig e så ja jag finner inga ord hur stor å jobbig den längtan är!.

Imorgon då? . Nja inget inbokat. Men borde tvätta bilen. Kanske ringa flissan och så klart längta efter dig!!. Kanske inte blir så mkt att ses denna vecka :(. Med tanka på att du har Fn rollspel. Shit blir nervös. När du ska stå in för 200 pers. Ska hålla tummarna för dig hela dagen lång. !! Jag önskar dig ett riktigt stort lycka till imån. !!(L)

Drömmar är verklighetens längtan
Men om jag inte drömmer längtar jag inte då?
Kärlek kommer vare sig man drömmer eller inte!
Vilken tur att jag har både längtan, kärlek och drömmen om dig

I mina drömmar vakar du över mig..
I min vakenhet saknar jag dig,
i din famn älskar jag dig.. du är min ängel.!
Jag njuter av din närhet och längtar efter att få höra ditt hjärta slå när du vilar i min famn.
Jag älskar dig mitt (L)

 


Nu ska jag sova å glömma allt jobbigt!! Å drömm underbara drömmar om dig (L)..
image29Saknar dig så mkt!!!1 (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0