Påsk ....

Fan vad besviken jag e just nu... Man orkar inte bry sig längre. För jag hade andra plander idag. Men tydligen e en tradition mkt viktigare!, Orkar man ens bry sig? Nää.. För varje påsk samlas alla som farmor och farfar för att fira. Vi målar ägg käkar våfflor och har en skatt jakt för dom mindre. Men Fan jag e ju snart 20 :O
Och orka sitta där med alla å sitta knäppt tysta!.. ORKA!!. NEJ.. Å sen min farbros förbanat dåliga skämt!. Asså kommer nog va så arg när jag kommer hem att jag inte vet ut!

Igår hade vi film/tv-spels kväll hos mig. Va riktigt nice förutom att jag "råkade" trycka igång en ny film efter att dom andra gått hem . Å när jag väll börjat se en som e bra kan jag inte sluta förends den e slut. Så jag somnade väll runt 5 eller nått :). Men skit samma. Först såg vi Seven tsm. den va rätt bra men läskig på sina ställen .. :). Sen när dom adra gått hem kollade jag på Step Up. Riktigt bra va den. Känner mig precis som den killen gjorde. Fast hmm inte allt kanske :). Men man söker bara efter en ny chans till förbättring hela tiden. Å nä man väll får den kan vänner förstöra för en. Men aja ska kolla på den igen ikväll :)

Men vad ska man välj?.
PÅ tisdag ska persson tatuera sig. Va riktigt sugen på att åka me å kolla!. Men nu har man fått jobb den dagen. Å känner inte att jag kan tacka nej :(. Men aja. Behöver ju pengar till min tatto så. Kanske bäst att jobba.Mne kommer be honom att ta ett kort på den jag vill jag så alla kan se den. Jag känner att den e så rätt för mig !. 

Nää nu ska jag gör mig iordning det sista :). Håret vet i fan om jag orkar bry mig om !: Men vi får se. KOllar på en film nu igen. SÅ man orkar inte göra nått...


Varför e jag så rädd nu för tiden att skriva till dig.. KÄnns så konstigt!!


image76



Ps:
Mitt nya liv håller i sig :). Men ska göra nått som jag inte gjort nåt p åväldigt länge! Ska nämligen läsa en bok.WoW... HAHA jag läsa bok. Men om man ska tror dig så e det riktigt bra för mig :). Och jag litar fullt på dig :)...

Kommentarer
Postat av: juwliiah

det är ju kul att läsa! :o :D
haha ^^

2008-03-22 @ 17:32:38
Postat av: svensson

japp bästa bloggen i sverige

2008-03-23 @ 18:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0