SÅ SJUKT NERE!!

Ja jag hade ju trott att jag ÄNTLIGEn skulle få tränan fotboll igen. Började bra. Kände inget Menar det har ju ändå gått 5 veckor nu sen det hände... Sen när vi skulle börja spela kände man sånt där härligt i magen som man inte gör allt för ofta.. Känslan går inte att beskriva. Detta va bara hälften så härligt i gämfört med när jag e med dig.. Men nog om de.. Spelade utan några som helst känningar i knät. Men så kommer de. Ska bra hålla i bollen i hörnet å lägga in ett inlägg som jag brukade va så bra på !!.. Får en lite knuff i ryggen . Ingan alvarlig. Men sen när man ska jaga ikapp bollen. E den där smärtan som göra så ont i hela kroppen.. Känner mig så sjukt nere å ensamm INGEn som förstår. Vill bara ta en KNIV Å STICKA den rakt i bröste å får slut på mitt JÄVLA lidanade. Vet inte vart jag ska ta vägen längre,, Länge sen jag kände mig så här ensamm.!! Vet inte vad jag ska ta mig till..

Hade så sjukt roliga plander inför morgon dagen men känner inte för nåttav dom länge.. Vill bara ta kniven som sagt å få slut på allt lidande. Orkar inte mer. Det gjjorde så ont idag. Länge sen jag kände mig så NAKEn som du brukar säga.. Ville bara bort å försvinna. ! Jag vet inte om jag har gjort dig illa. Men jag ville bara att du ska veta HUR MKT JAG TYCKER OM DIG!!...


jaja vi får väll se om man får se morgon solen stiga mot skyn. Annas

Hej då.. Ha ett bra liv för det har inte jag haft :/   (U)

image66

Kommentarer
Postat av: juwliiah

gör inte det, det blir inte bättre av det, utan fortsätt kämpa.
det kommer att bli bättre, det löser sig, det gör det alltid! (:

2008-03-20 @ 20:36:33
URL: http://juwliiah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0