Saknad!!!

Ja shit vad jag saknar dig just nu !!. Vet att du har haft fult upp hela dagen men.. SAKNAR DIG NÅTT OEHÖRT ÄNDÅ!!...

Dagen har vatt skit tråkig.. Bara gått runt här hemma å saknat dig!! (L)...

Imån blir det arbetsförmedlingen!!... Å nu har jag bestämt mig.. Det blir att satsa på snickar yrket !!.. Känner att jag kan utvecklas mest där.. Kommer sakna Flissan nått orehört känner jag . Men NEED pengar/jobb som sagt !!.. SÅ kanske man kan skäma bort någon man tycker om också? (L)...

Annas imån blir det kanske att klippa sig.. Lite nervös. Eftersom du inte tycker jag behöver klippa mig.. Men känner att jag behöver de.. Ska inte göra nått dumt nu xD.. Hoppas du tycker om mig ändå (A)...

Farmor va man hos idag me.. Men vet inte om jag känner för de hon frågade mig om :/.. Hon vill att jag ska ordna skatt jakt till dom yngre i påsk.. Men jag vill ju va med dig.. Har för mig att du dagen efter eller nått åker till fjällen .. Å hur ska jag kunna klara mig utan dig i en vecka då? :O.. Så där måste vi hitta på nått.. !!.. Å när man säger att man ska va med dig.. Så säger dom direkt efter.. Ta med henne hit då? :O.. Tänk om jag vill va med henne sj då? (L)...



Kärleken får mig att känna mig liten, jag lägger min lycka i någons hand och är lyckligast med henne. Utan henne känns det tomt, ensamt trots att man har familj och vänner i sin omgivning som bryr sig. Kärlek är en upplevelse som endast en person kan ge en. Kärlek har olika ansikten. De magiska tre orden behövs inte när man älskar någon för bara den känslan man får säger allt. Kärlek handlar inte endast om intimitet, det är något som påverkar en kraftigt i kroppen. Något som är mer värdefult än livet själv, ger anledning att vakna varje morgon  och ger en vilja att tänka på framtiden. Kärlek kan ge rädsla, osäkerhet och tårar för utan kärlek är man INGENTING

ville bara få det sagt !! (L)



Älska mig på våren när allt blir nytt och grönt

Älska mig om sommaren när allt blir så där skönt

Älska mig om hösten, när färgerna lyser om varje blad

Älska mig om vinter, när snön faller, då blir jag glad

Älska mig när jag är lycklig, men även när jag är ledsen

Älska mig när jag är snäll och när jag ibland är överlägsen

Älska mig om jag är stilig men även när jag känns ful

Älska mig när jag börjar bli så där nikotin- gul

Så älska mig när det regnar eller när solen skiner

Även när du känner dig som ett par diskmaskiner

Så älska mig till sista andetaget och när livet är slut



image39

DU E HELT UNDERBAR!!
SOV GOTT MIN SÖTNOS!!
(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0