Sov dags :)

Ja nu e det snart dags för mig att sova. Känne rmig rätt nöjd med dagen förutom att jag kansk eåt för mkt godis :/.., Men va då.. Första gången på 1mån :)..


Dagen har vatt helt Okej tycker jag. Kollat på mkt film , Vatt inne hos grannen å kollat på fotboll :).. Tyvär förlust men va fan!.. Sen gick vi in te mig å spelade Guitar Hero 3 :).. Vilket man ägde på xD.. Haha.. Sen kollade vi film nu. Men alla va så trötta så vi hoppade rätt mkt. Men fimen finns ju kvar.

Imorgon blir de att åka in till Andreas e det nog tänkt. Hoppas man kommer upp i hyfs tid sen e det chill. Annas blir det nog rätt lungt..
Ville bara reflektera från din blogg igår..
"Varje möte med en okänd person får jag mig nått nytt att lära mig.".. Stämmer inte detta? :)..

Aja blir att kolla Bee movie till söms :)..

Ha det så bra (F)!!..



image78
Jag E Kär I Kärleken! (Y)


// Tobbe

Kommentarer
Postat av: juwliiah

haha, jag har ätit godis typ varje dag i påsk.. x)

gutiar hero är extremt kul! bara spelat en gång men ändå ^^

2008-03-24 @ 13:24:59
URL: http://juwliiah.blogg.se
Postat av: svensson

awhha.. jag piskade ju dig (nästan), tog dig en gång i co-op och smekte dig med gitarren xd

2008-03-24 @ 23:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0