Sova! (L)

Ja nu e det dags för mig att sova lite. Ska bli väldigt skönt! Dagen har vatt riktigt soft :).
Vaknade vid 11. Men som sagt satt uppe till 7-8. Så jag tycker fortfarande jag håller i mitt nya liv :). Sen åkte jag in till stan. Köpte 2 nya tröjor. Sen kollade jag in min TATTO!! VILL!! LÄNGTAR!!!
Sen va det hem till stefan igen. Käk sen mkt data igen. MEn nu e jag hemma ska bli skönt att sova i sin säng igen.
Känner att det vatt lite dålig läsing från min sida så ska ta tag i de när jag kommer hem från jobbet.

Tänkte avsluta dagen med en dikt :) hihi


Trodde vi hade något särsklilt
som man inte förstör
även om allt är borta nu finns minnerna kvar
och det är dom som jag spar
du är värld allt besvär fast det inte kan bli som det var
jag sparar på allting
även på dagar då allt inte var perfekt
för mig är du allting
våra dagar tog slut
dagarna blir mindre för varje sekund som går
dom gör så jag sparar
för på så sätt finns du alltid kvar.


image94


Menar längtar man inte till sommaren?? :)

Kommentarer
Postat av: solglansbarn

jättefin den här också (:
hmm, den påminner om nån låt, men kan inte placera vilken.. ^^

2008-03-26 @ 22:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0