Svårt !!

Shit ! Vad ska jag ta mig till? . Dagen började med att jag åkte in till kalmar för att besiktiga min bil :P. Gick fint tycker jag.. Sen va det där med att gå på stan.. Jag e väll ingen höjdare på att köpa kläder kanske. Utan jag köper de som jag tycker e nice :D. .. Började me Inside.. Hittade ingen så gick vidare till Jezz hittade en vit tröja redigt nice .. Men vit? :/.. Nja inget för mig tror jag :/.,  SÅ tänkte gå till Mq men gick in till JC innan å där fastnade jag av lite olika skäl :=). Föst träffade jag på Rorbetsson som jobbar där så stod länge å väll!. Sen efter ett tag började Persson skicka en jävla massa sms å ringde som en dåre xD. Så till slut svarade jag med " Vad fan vill du?".. Kanske inte det bästa att svara om man inte tittar vem som ringer :P.. För det va nämligen personal chefen på guldfåglen...xD..

Men iaf ska dit på jobbinterjuv imån. :/ känner mig riktigt splitrad. Dom sa att det va jobb mellan 12.30 till 22.00 som dom sökte just nu :(.. Asså e det nått för mig?. Nja. Vist ett helt okej jobb men inte tiderna tyvär :(. KOmmer missa alla träningar. Ja nu när jag kan börja träna men ändå.. Rätt surt.. Jag kommer jobba när ni ligger å sover å Tvärtom :(. Nja de vill jag ju inte !  Vill ju va med dig (L).. Nja får väll säga att jag inte kan ta jobbet :(. Pga tiderna tyvär.
Sen ringer sjukgymnasten upp ..
Fick väll de svar jag hade gått å vatt rädd för :(.. Dom vill att jag ska göra titthål i knät ... Å jag som e rätt för nålar !! shit asså.. Hur fan ska jag klara de då? :O...!!!..  Så sur över de. Vet föresten inte när de blir :( dom inne på Akuten skulle ringa när dom hade tid... S¨nu får jag gå å grubla över de tills jag vet när det kommer att ske :O :(... Men men..
Sen va det ju dags för att kolla in för de jag va inne för nämligen kläder. Lite stressad efter alla samlat så köpte jag mig en ny t-shirt å en hod tröja tror jag de heter :O. Redigt nice.

Sen har det vatt en lång tråkigt å seg dag.. Bara gått å grubblat över Vad vill jag jobba med Hur kommer titthåls grejen gå till? Osv..

Men det jobbigaste e längtan efter dig ! Den e nått helt enorm stor just nu.. Viste ju om att vi kanske inte skulle hinna höras vid idag men saknar dig så mkt ändå !! .. (L).. Tänk om jag fick lägga mitt huvud i min mjuka famn ! Va allt skulle kännas mkt lättare då !!. Får hoppas vi ses eller iaf hörs imån (L)..


Tårarna rinner nerför min kind
Rädslan stiger inom mig
Frågan som tyngt mig så länge
Är det du å jag?
Gråten bara kommer, jag älskar dig
och att jag aldrig igen vill känna rädslan av att förlora dig
du kysserr mig ömt och i det ögonblicket var det som att
änglarna sjöng sin vackraste sång för digf och mig.


image34
Sov så gott (L).. Hoppas du får en underbar dag !! (L)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0