Träna

Ja idag kommer det att bli mkt tränng för min del. Vilket aldrig e fel :). haha.. Men KÄnner att mitt ny aliv började mkt bra. Vaknade vid 7 å Ska ner å käka frulle snart. Sen bär det av till gymmet. Shit skrev jag just att jag skulle äta frulle xD.. haha inte hänt på vldigt länge.. MEn Iblnd kan även en sådan person som jag överraska :). haha.
Ikväll e det första fotbolls träningen på 4 veckor som jag kommer föra fullt ut. Har ju försökt en gång tidigare men det gick ju inge vidare tyvär. Känner mig lite nervös. Men kommer kör även om det kommer göra skit ont. Men åter kommer efter träningen.

//
tobbe KOSMOS

image55

Ska försöka hålla det vi kommer överrens om.. Men varför går tiden så sakta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0