...Trött....

Ja det e jag nog lite för mkt känner jag :P.. hehe

Men tankarna går fram å tebax. Ska man göra de eller inte. Vem säger att de e rätt eller fel. Kan det bli bra? Eller blir allt som vanligt. Vissa personer bara stör en hela tiden!. Orkar man bry sig vad andra tycker?. Känner att även om jag inte vill så gör jag de :(. Mår inge bra av de. Men ändå kämpar jag för att någon ska t amin hand å ta mig härifrån!: Orkar inte ! Vill bara försvinna på spänande äventyr med någon. Upptäka saker som ingen har sett innan. Det e sånt som jag vill göra. INte sitta hemma å tänka på hur jävla ensam man kan v hela tiden! Aja FLUM §. haha.. Har nog fått lite flum i mig sen igår XD::::::::: haha



Mitt mål nu är att göra
den man älskar lycklig
speciellt en person
Vill älska dig
Det är du som ger mig hopp

du är min skyddsängel
står du vid min sida
så klarar vi allt
jag gör allt för dig
mitt nya mål i livet
är att göra dig lycklig

hoppas du tänker om
kan lova att jag aldrig såra
låta mig hjälpa
läka ditt hjärta
göra dig hel
tillsammans med mig

Kommentarer
Postat av: Julia

hehu, ska du till zokker ikväll med? :D
jag ska iaf dit, troligtvis ^^
haha ;D

btw, dikten är megafin (:

2008-03-28 @ 10:43:33
Postat av: Tobias

Tack (F)..
Ja jag tror de :).. Om ingen annat händer som det inte verkar göra..

2008-03-28 @ 10:58:47
URL: http://tobbekosmos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0