(U)

Fan ja e så nere. Vet inte vad jag ska ta mig till längre. Ja kan varken träna, träffa dig eller prata med dig, Visserligen kom vi överens om de tsm. Men det går inte minut utan att jag tänker på dig. Jag vet inte varför ag fick sånna stora känslor för dig. Men det bara så . Nog om mina jobbiga beskymer.

Snart e det påsk. Hade lite plander men dom har ju rasat samman. Men men. Vi bruukar alltid va hos farmor med hela släkten på pappas sida. Menar hur kul e de?.. Jag träffar dom max 1-2 gånger per år. Vi har inget gemensamt. Jag har vatt tränings narkoman å ingen förutom dom i bryssel tränar. Så känner mig rätt utamför. Alla sitter högt upp i olika företag. Så igentligen hade det vatt bra om du följde me som man iaf hade någon att prata me å hitta på nått roligt med. Men snart åker du till till fjällen med någon polare. Men men.. Vad ska man ta sig till? Några bra försla.? Behöver all hjälp ja kan få..!!

Just de.. Angående mitt nya liv håller det i sig :).. Va uppe vid 7 å åt frullen. Känner mig mäkta stolt . Ska snart åka ner till Mörby och handla mat till lunch.. Tror ja ska försöka laga lasange. Får hoppas jag iaf kan äta de. haha. Måste ju äta så man får lite energi trotts att jag idag inte kommer göra ett skit!!...

image67

I cry all days whid out you.

PS..Ber ursäkt för min engelska xD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0