Vilken dag :D

WOW :D Arsenal vidare till Kvartsfinal i Champions League :D Annas har det väll inte vatt någon höjdar dag kanske.. Mkt lung som vanligt men va då :P Suttit å hållt mina tummar för att det ska gå så bra som möjligt för dig på Fn-rollspelet!. Och det verkar som det har funkat :). Eller kanske va min nalle som du fick när jag skickade blommorna till dig :).


Märkte innan jag började skriva dagens blogg att det blir allt fler som läser !, Vilket är väldigt roligt. Men det sätter ju lite press på mig med mina dikter :P haha. Alla dikter som jag skriver är till dig !!. Jag har märkt att jag e väldigt dålig på att säga hur mkt jag tycker om dig . Så kanske blir att visa det igenom mina små dikter :)

Imorgon är det Sjukgymnasik som gäller. Annas blir det en ändå lång väntan på att kolla på fotboll eller få prata med dig!! Hoppas på det bäsa annas får man ta det på torsdag!!.



Du är allt jag vill ha
Du är den ända som jag vill ha
Mitt hjärta gråter när du inte e hos mig
Jag hoppas jag är den enda för dig
Om du glömer bort mig så står jag ensam kvar
I ett mörker som med dig inte finns kvar
Det är så tomt nu när jag inte har dig här
Du är den enda som jag håller kär!


image30
Jag kanske är en drömare
Men med utan dig skulle mina drömmar bli till sand!!



image31
Bilden bara måste va me !!!,,, Tycker den e så SÖT!!!

God Natt på er !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0