Vilken dag !! (L)


Ska kanske inte säga att den började så bra.. Men iaf..

Började med att jag vaknade tidigt.. Sen in i duchen sen hämta ved osv.. Va inloggad på msn Trodde inte att någon skulle skriva.. Men där hade jag fel.. Kom till datan igen runt 10 i 10 . Å såg att du hade skrivit att du skulle dömma vid 2. SÅ jag tänkte lungt med tid att göra sig iordning. MEn där hade jag fel tyvär !!... Det visade sig närmligen runt halv 1 att du då spelade match.. Så skyndade mig som en GALNING för att göra mig iordning. Men någon min senare får jag ett sms där Jens skriver att du precis hade gjort 2 mål !!!... Tror du man blir besviken att jag inte va där å kollade :(.. MEn men.. Hann ju se 30 sista sek iaf :D haha!!1

Sen skulle du dömma  vid 2 så jag hade ju dig hos mig 1 tim iaf.. (L).. Satt bara där å mös!!.. Å såklart gjorde du mig hungrig :D hihi.. Din Pasta salad såg rätt frästande ut!! hihi..Men efter att du hade dömt så va du hos mig resten av dagen nästan :D.. KOllade på dom 2 första perioderna mellan Mörby - B-holm P14.. Gick väll inge bra.. Sen ringde min moster å undrade om vi 2 kom bort till hennes kalas :P.. HEhe Med lite tjat från min sida så fick jag med dig :),.. hoppas jag inte skrämde bort dig !! För du e den sista som jag skulle lämmna !1.. (L)..

Väll på plats hos min moster tror jag det flöt på rätt bra.. Hoppas jag iaf :D.. Menar inte lätt å leka med mina kusier som e rätt vilda av sig xD. Haha.Men kanske lite pinsamt av dom att visa nått som jag skrev för 9år sen i deras Gäsbok!! haha .. Ville bara bort med dig .. . Men jag måste ju bjuda lite på mig sj också :D.. haha. Menar för 9år sen kanske man inet va någon höjdare på att skriva .. Å det fick du iaf bevis på :D HAHA!!! (L)..
Som tur va hann dom inte hitta några PINSAMMA bilder precis :D haha.. Vi 2 kan ju konstratera att jag inte blir bra på kort :D..Efter vi vatt där ett tag så körde jag hem dig .. Å väll hemma hos dig frågade du om jag ville komma hem till dig på Tisdag!!.. Ja vad ska man säga?...


KLART JAG VILL DE!!!... (L).. XD..

Imorgon lär det inte bli så jobbigt tror jag.. Men ska ringa in till  Ortopedmottagningen i kalmar å se om dom har fått in min Remis för Titthåls operation.. Orkar inte sitta hemma längre å bara se hur alla tränar å spelar matchen.. Ta dig inte illa vid e du snäll för du e något specielt !1 Dig skulle jag kunna sitta å kolla på restan av mitt liv (L). Men sitter här å gör mina FRUKTANS värt tråkiga knä övningar.. Men vägen tillbaka e sm sagt läng å tråkigt.. Men tillbaka ska jag!1 Förhoppnings vis med dig vid min sida (A)..

Jag vill ge dig all min kärlek
Så nästa gång du känner smärta låt mig trösta dig av hela mitt hjärta.
Så låt mig få visa dig min kärlek till dig.
För jag vill ge dig min kärlek till dig.
Och det vill jag att du ska veta min älskade
                
  
  image32



image33

God Natt min Sötnös! (L)..
Saknar dig redan så mkt att mitt hjärta nästan spricker av längtan!! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0