Vilken dag!!

Började som sagt med att gå upp te alvaret. Å det har jag ju redan skrivit om på rasten jag fick. Sen när jag kom in för att äta får jag den mkt goda nyheten att ja ska ha den lilla vilan!: Det menas att jag har 3 barn som ska sova. Men nu för tiden e det bara en som sover dom andra kan inte.. :(. SÅ Lite skäptisk så tackade jag ja :). Vila kan ju aldrig va tråkigt!.

När jag precis börjat somna så kommer det en syster till en av dom små å undra om hon kan ligga här en stund för hon va ledsen. Å då händer de som man saknar!. Syskon kärlek till livets oändlighet!: Där låg dom vist inte alls gammla 1 oh 5 år men asså där förstår man vad syskon kärlek är. Där ligger man å saknar någon att älska , någon att dela sitt liv me. Men det roliga va att alla somnade . SÅ där låg vi alla å sov :). Menar dom sa det efter att det va första gången som de hände iår. Så LYCKAT! Men där ser man vad kärlek gör med 2 personer!.

Måste bara ge er alla som läser min blogg ett tips. Vet inte om det är Ok. Men hoppas verkligen de. För detta va den bästa Novell som jag läst på länge! Den ger både en bra tänke ställare och går iaf direkt till mitt hjärta!!..

http://juwliiah.blogg.se/
Gå in där å läs!! Jag älskar den iaf :)

Dagens andra dikt :)

Jag hade get upp allt hopp
jag såg ingen utväg
jag såg inget ljus
Men så en dag
Så kom du
Du lyste upp mitt mörker
Jag såg ett ljus
Ett ljus som bran för dig
Det är det ljuset som finns i mitt hjärta
Det lyser för som min kärlek till dig
Detta ljus går inte att släcka
Det kommer alltid att lysa
vad som än händer
Så kommer du alltid att finnas i mitt hjärta



image96

Kommentarer
Postat av: Julia

Men :D
vad snäll du är :D

2008-03-27 @ 15:31:22
URL: http://juwliiah.blogg.se
Postat av: Tobias

Asså du e något helt underbart duktigt på att skriva!! Tråkigt om någon inte får läsa det du skriver!!! ÄLSKA (F)

2008-03-27 @ 16:02:29
URL: http://tobbekosmos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0