Vilken härlig dag xD..

Ja dagen kan man inte klaga på.. !.. Känndes som att det va väldigt länge sen jag å Andreas hittade på nått nu. Så kände rätt skönt att äntligen får kolla in hans hmm ja för mig iaf nya lägenhet.. Va större å finare än jag hade tänkt mig. Så skulle inte tacka nej till en sådan lägenhet. Men men..
Idag kanske jag inte ätit så mkt nytig mat men god och stark va den iaf :).. hihi. Men inte stor.. Haha.. Andreas du får skicka en bild eller lägga upp din pizza på bloggen så man ser hur en stor pizza ska se ut :).. hihi..

Imorgon blir de att jobba.. Känns rätt gutt men ändå inte.. För Igentligen skulle jag följt me in å kolla på när Persson ska tatuera sig.. Blir dock inte så nu.. :(.. Men hoppas att han kan ta en bild på den jag vill ha så att jag kan lägga upp den här.!:. Men men.. Får hoppas på de bästa.

Å det här JÄKLA vädret asså. Det blir man ju inte precis piggare av.. !.. DEPP!!

Just de.. Nu blir de till att börja läsa igen xD. Känns väldigt länge sen jag gjorde de. Men ett tips från Andreas så kände man att man får ta skräken i hornen å göra de :).. hihi. Men ska nog inte va några problem kan ju kanske lära mig ett å annat :)..


image80



Vänskap!! (F)!!



image81

Jag e Kär i Kärleken.
Och e Drömmarnas kill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0