Vilken kväll !!

Shit vad kul jag har haft det ikväll!
Ångrar mig inte det minsta att jag tog Zokker förre utgången. Men utgången hade kanske inte heller vatt helt fel. Men e nöjd. För jag hade skit kul!!..

När jag kom te zokker blev man ju erbjuden att göra pizza :). Va kanske ingen höjdare !. Eller vad säger ni som va där :).. haha. Men blev taco körtfärs, annanas och svanp på min. Men mkt vitlökssås :)=.. HUr god som helst.. Sen när jag ätit klart blev det frågan om Buzz. Något roligt ps2 spel med Julia, Uffe och Maria. Men innan dansade vi. Ja ni hörde rätt .. Jag dansade.. HAha eller försökte iaf :) haha.. Måste sett roligt ut :).. haha.

Haha KOmmer dock inte ihåg vem som vann Buzz. Men har nog mina anningar :D .. Ne men tro det eller ej så vann jag. Haha. Första gången jag spelade. Va riktigt roligt :). Det roligase va typ pajkastning. Om man svarade rätt på en fråga snabbast så fick man kasta paj på någon. Men när jag väll får kasta på någon råkade jag ju kasta den på mig !! haha.. Så där kom man sist i den delen . Va dock inte ensamm å göra de misstagen XD...

Men sen va det poker som gälde .. Å vem tog inte å vann.. Haha Neee man hade nog mest tur där me.

Men kvällen va så sjukt kul !. LÄnge sen jag hade så roligt. !Å det bästa va att ALLA flumade sig !. haha. Till och med jag .. Haha.. Eller lite iaf.. Fanns väll en del som flumade sig mer.!. haha.. Nee men Tack alla som jag hittade på något med på Zokker!! Hade skit kul!!


Kom och ta min hand och släpp den inte
när världen promenerar åt fel håll.
sötnos, låt oss tro på magi för en stund


image101

Först var du någon jag inte kände
nu är allt jag önskar att få hålla dig i min famn.
Att aldrig släppa taget och gå hand i hand
att aldrig vara ensam för vi har varann



Tack för en av den bästa kvällar jag haft på länge!:

image102


Kommentarer
Postat av: Julia

meh xD jag brukar faktiskt inte kasta pajen på mig själv.. xD
bara för att jag förlorade hela spelet x)
haha ^^

och, underbara dikter (:
det där "låt oss tro på magi för en stund" var ju helt klockrent! (:
kanske jag använder det i nån dikt,
om det är okej? (a)

2008-03-28 @ 21:38:09
Postat av: Tobias

Haha :). ibland ha rman otur i spel men tur i krälek. Jag hade heller hoppats på att jag skulle haft tur i kärlek!!..

Klart du får!!. Me like !! (F)

2008-03-28 @ 21:52:39
URL: http://tobbekosmos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0