Vilken UNDERBAR Kväll!!

Sitter bara här å myser !! Hade hur mkt som helst jag ville skriva för en stud sen!!. Men sen tänkte jag mig bort på hur trevligt jag hade ikväll med dig.! Dagen hade annas vatt rätt seg å dryg. Sov rätt länge för ovanlighetens skull :). HAHA..

Men sen ringde min Farmor å ville att jag skulle komma bort å äta kroppkakor. Å då blev det fart på mig. Men Kanske överdrev lite där :P haha kan ju knappt gå. Haltar fortfarande som du säger xD.... HAHA.. Nää men bort dit å käka .. Mm kan lova er att de va got!!. Sen va det handlings dags för min del. Va tänkt att man skulle göra pannkakor men tyckte det kände lite för lite :S. Men blev taco rullar i ungnen :P Denna gång hjälptes vi å att laga mat .! haha Nää där gick jag nog över gränsen lite!! sorry sötnos!!(L). Men återigen lyckas vi med maten !! haha!!
Blev en del över men vad gör de? Hade ju kul ändå :D...

Innan maten  va färdig kom nästa stora fråga under kvällen :P. Vart skulle vi sitta å käka? .. Haha på mitt rum?I köket eller i tv rummet? :P haha. Kan ju säga att det första blev de. Även om bords möjligheterna inte är så stora så gick det bra tor jag :P haha.

Kollade på film också :D. Kollade först på Min nya favorit haha. Bee movie. sen hann vi bara se en del av en nyinköpt film. 13 snart 30 :P haha. Får bli att se klart den nästa gång du kommer hem till mig.

Jag kanske inte säger det till dig personligen så ofta :( å det ber jag så mkt om ursäkt för!!
Men så mkt som jag tycker om dig å va med dig. Det kan jag inte beskriva med ord eller blommor. Den känslan som finns inom mig e nått aldeles specielt. Något som jag aldrig känt förr!.

Shit vad jag har suttit å tänkt på hur jag ska forsätta . Men kommer inte fram till nått. Men får ta det under dagen ser jag.


Ps: Allt jag har skrivit nu har ju hänt under lördagen :P HAHA.. Tror ni förstår men man vet ju aldrig xD..


image27
Sov så GOTT min lilla sötnos (L).. TYCKER OM DIG SÅ MKT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0