WOW!!

Shit vilken dag det har vatt hittils! Sitter på rast just nu å bara myser. Dagen började tidigt men vad spelar det för roll xD Jobb e ju jobb :)..
Men när jag kom så va det bara 5 barn så dagens utflyckt till Alvaret kanske inte skulle bli av. Men sen kom 5 te å jag å en till bestämde oss för att ta med oss dom som ville. Å jag kan ju säga att dom som inet hänge de me missade nått! Helt vindstilla. Solen sken ! Barnen va helt underbara!. Shit satt där uppe å försökte komma på en dikt å jag tror jag lyckades. hihi


I natt så hade jag en dröm
den handlade om dig
och allt var så bra
helt underbart

jag fick se dig le
och jag såg hur dina ögon lystes upp
när jag gav dig ett dussin eskimå kyssar
dina ögon tindrade av kärlek
och jag var lyckligare än någonsin

men liksom alla drömmar
så hade även denna ett slut
jag vaknade i min säng
ensam, utan dig


Hmm jaja tror den gick så iaf :P.. haha

image95


Kär i kärleken e vad jag e (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vilken underbar dikt! (:

gillar särskilt det här "och jag såg hur dina ögon lystes upp
när jag gav dig ett dussin eskimå kyssar" (:
du är ju jätteduktig ju :D

2008-03-27 @ 15:28:08
Postat av: Tobias

Tack (F)

2008-03-27 @ 16:38:31
URL: http://tobbekosmos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0