Blöta å kalla fötter :)

Haha.. Idag har det varit sådan skit väder.USH!!
Dagen annas har varit underbar ..
Vaknade vid hmm 12 kanske. Å ser att de regnar. Mamma arg som ett bi för att jag inet gått up. Men ligger man under täcket som e 23 kanske 24 grader å ska gå upp på ett kallt golv.. Så ligger iaf jag kvar :D
Men kom up iaf. Så började sätda. Råkade ryckas me av en annan :D haha
Sen åkte jag ner till mörby å hjälpte till att va barn vakt :D haha.. Hur kul som helst.
Men vad allt utveklas. Menar det e ju inte jätte länge sen jag va lite. Men då lekte jag med klossar å Lego typ. Men den här grabben hade en stor fet robbot . SOm man styrde men en dosa. SKit kul.. Men kände sig som ett barn igen :D haha
Men sen gick vi hem till henne för att äta. Sen va det fotboll fö rhenne. Å Jag blev DYGSUR om mina små fötter. Ush bara stod å frös. Men kollade ju på fotboll :D Va kanske ingen höjdar match. Ösregn å kallt. Tycker synd om den jag skulle kolla på .. Först efter 20 min får du kramp i vaden. Men va bara "lite".. Sen när det gått 10min av andra. får du samma skit igen :(.. Så ush!!.. Men du va bäst!!

Sen va det dags å lägga killen. Gick grymt fort tror du hade lekt musten av honom innan jag kom (a) :D
Sen gick vi hem till dig igen.
Sen hade vi "unga" haha.. rätt lungt lyssnade på musik å pratde.. Men de roliga va ju att en viss person tog min mobil. Tog mitt mobil nr å började skicka sms när jag gått hem... Haha.. Tror jag börjar haja varför ni inte sa vad som va så roligt på min mobil.. Haha 

Nee nu e jag hemma. .. Vill bara tebax :D Hur kul som helst (F)

Nee nu ska jag sova.. Kanske sa lite för mkt.. Men skit samma jag kommer nog inte vakna ändå (a) haha.. Nee men hon ska nämligen sitta barnvakt imorgon igen. Fast vid 7.. Å jag "råkade" säga att jag inte vaknar av min mobill.. SÅ nu lär hon väll ringa mig för de :D haha.. Men får bjuda på den :D haha

Nee bäst att gå å lägga sig !!: haha.. Ha en underbar dag/kväll. Ta det som passar,

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar; Ja du det vet jag inte riktigt har iaf fått börja slå med halv sving nu xD Men snart kommer jag inte klara av att hålla mig inne och spela ändå. :P Haha, nej det tror jag inte det var många som gjorde xD

2008-05-03 @ 09:17:47
URL: http://mbostrom.blogg.se/
Postat av: lovisa

haha, får väl ta en sväng dit då :') aa,okej, får komma på själv hur jag ska göra då :D

2008-05-03 @ 09:40:08
URL: http://lovisastefansson.blogg.se/
Postat av: Ida

Ha en bra dag:)

2008-05-03 @ 12:13:28
URL: http://idaa5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0