för mkt tankar

Jag vet knappt vad jag gör längre. Känns som man går i en drömm å inte hittar ut. Jag vet inte ens vad jag känner längre.
Ibland vill jag bara säga hej då å aldrig komma tebax. Å ibland känns de ändå okej att stanna kvar. Jag önskar att de hade känts som de gjorde med dig. Tsm med dig va allt så himla underbart!.

Jag kan ibland komma på mig sj att jag sitter å tänker på hur JÄVLA underbar du va. Å hur mkt jag saknar dig!. DU kommer alltid ha en del av mitt hjärta. Å vad du än gör me de så vet du att jag alltid kommer finns att hjälpa dig upp!. Vad som än händer.  Du e å kommer alltid va mitt allt !, De finns ingen som jag har älskat som jag älskade dig !. JAg önskar bara att du kunde förstå vad jag känner !.


När man hör allt om dig blir man alldeles pirrig i kroppen av längtan!. För vad som än händer kommer jag ALLTID ta tebax dig om jag får chansen!. De finns så mkt jag vill uppleva tsm med dig å ingen annan.

Känns som mitt huvud sprängs av längtan å saknad efter dig !...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0