jobbigt

NU tycker jag att allt känns jobbigt. Jag vet inte hur jag ska bette mig när du håller på som du gör :(. Jag börjar också anan att du förstår att jag inte längre älskar dig som jag en gång gjorde. Nu känns de som jag bara går runt å väntar på rätt tillfälle att lämna dig !.

För de e en annan som äger mitt hjärta. En person som jag alltid har älskat å som alltid kommer äga mig. De finns ingen som kan säga något att jag e dum i huvudet eller något sånt. För de e min kärlek till dig som gör att jag kämpar å tränar för att du ska inse hu rmkt jag älskar dig !.

"En blick och jag är fast.
Ett ord och jag faller.
En kram och jag smälter.
En kyss och jag är din, för evigt <3

Jag får inte vara kär i dig.
Jag har ett förhållande.
Du har en annan.
Men jag kan inte sluta älska dig ...
Det är något speciellt med dig.
Det har jag alltid sagt.

Jag vill inte erkänna det för mig själv.
Men jag måste tillslut göra det.

Jag
Har
Alltid
Älskat
Dig
...
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0