miss you (U)

Vad man än gör eller säger känns de som man aldrig närmar sig dig !. Jag står å stampar på samma plats å kommer inte dig nära som jag en gång va !. Jag önskar att de fanns något ! Bara något som gjorde att jag fick tebax dig!. En tidsmaskin eller något så jag kunde rätta till allt jag gjorde fel :/.

De gör så ont att se dig. Du verkar inte va lycklig längre som du en gång va tsm med dig. Men de e väll så jag ser å inbildar mig att de e. Eller hoppas att de ska va så du kommer tebax till mig å min värme å kärlek som du kan få !.
De finns så mkt jag vill att du ska se å höra. Allt jag säger å gör gör jag för att komma dig nära så du inser hur mkt jag älskar dig !. De spelar ingen roll vad som har hänt innan eller hur du har levt. De skulle vara glömt å jag skulle älska dig för den du e ! Jag skulle aldrig såra eller göra dig ledsen!. De skulle jag inte klara av!. För du e å kommer alltid va mitt livs kärlek!.

Love you ! And miss you MORE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0