saknad

Jag vet inte vad man ska ta sig till.. Vad jag än gör så kommer en tanke på dig å hur jävla mkt jag saknar dig!..
OM de ändå fanns något som gjorde att jag skulle få tebax dig i min famn å i mitt liv hade jag gjort de direkt !.

SAKNAR DIG SÅ JÄVLA MKT!!!

jag kan inte känna dig längre.
du är borta som vinden. :(
jag vill inte att du ska vara borta.
jag saknar dig så.
vill ha tillbaka dig.
FÖRLÅT för allt ÄLSKLING.
jag vill bara ha dig ...
FÖRLÅT MIG...
DU är största delen som saknas från mig.
jag är inte hel utan dig.
jag måste få ha dig vid min sida.
jag kan inte kämpa vidare utan dig.
utan dig är jag inte hel.
utan dig kan jag inte fortsätta leva.
jag måste få dig tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0