why?

Hur lyckas du alltid hitta dom största skit pratarna ?. Menar älskar man dig om man snakar så mkt skit om dig? Knappast!.
Jag önskar att du hade hört allt dom säger om dig. Du skulle kräkas å lämmna honom.

De e något jag aldrig skulle göra. Jag skulle aldrig vilja förstöra något så fint som att få va tsm med dig !.

Jag har aldrig sagt något dumt om dig. Jag har alltid försvarat dig som om vi fortfarande va tsm. Men de e väll för att jag älskar å hoppas å drömmer om att en gång få en chans att älska dig som du förtjärnar !

Me Love You <3

Kommentarer
Postat av: Roger

Jag saknar dig också, Tobias... minns som igår den där natten på ICA-parkeringen. Du och jag <3

2012-03-02 @ 14:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0