Bläää

Varje dag går en tanke till dig!..
Vad ska jag ta mig till?
De finns så mkt jag vill !
Men så lite jag får tebax.
Vad har han som inte jag har?
Vad gör han som jag inte kan göra för dig?
Hur ska man få dig på fall igen?.
Hur ska man kunna bevisa att jag e den rätta för dig?

Jag gör vad som helst för att få tebax dig i min famn igen!.
Du förstår inte hur mkt jag älskar dig!
Å jag kommer aldrig ge upp!.
Du va mitt allt å mitt livs kärlek. ! Så snälla ge mig en chans till! de e allt jag ber om!.




Efter ett tränings pass för att rensa skallen. Så laddar jag upp inför Lammet å Grisen ikväll. Ska bli treviligt å GOTT!.
Men saknaden av dig gör ont så jag behöver få tebax dig nu!.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

gulli-dig! ♥

2011-07-29 @ 11:19:07
URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0