Dikt.

Känner att jag får avsluta dagen med en dikt !


Jag försökte hålla allting stadigt, hålla det bra.
jag gjorde allt jag kunde, men fick lite tillbaks.
jag öppna mig för dig, du öppnade dig lite.
du sa att du älskade mig, men det var nånting som var fel.
hur kan du titta mig i ögonen & lova en sak, de där att aldrig
lämna, var ju massa struntprat ..
försökte alltid hitta tid, planera mina dar, för att va
med dig.
men du gav mig bara handen tillbaks.
jag visste inte vad jag gjorde, för att förtjana i slutet, alla
dessa kalla blickar, korta svar .
& allt de dära.
varför inte säga som det är istället för att låtsas ?
men du kanske är nöjd nu, om du bara ville såra.
förhållandet med dig var sant, och absolut bäst !
du playa skiten ur mig & fan jag älskade dig mest ..
du var allt de där, det bästa som har hänt mig.
& nu så är det inte så, pågrund av dig.
jag ville aldrig bli sårad, eller såra dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0