en chans ?

De finns så mkt som man vill få tebax. Allt jag hade med dig va de bästa å de kan inte bli bättre. Men nu ligger allt i en hög som en rasad fasad . Jag önskar att vi 2 tsm kan bygga upp de igen å börja om på nytt. Jag kan förstå om du känner att de aldrig kan bli som förr. Men du e så saknad av mig att jag skulle göra vad som helst för att få tebax dig.

Många säger att den kärlek jag har till dig e sjuk å dum. Men om ni/dom någon gång kommer känna samma sak så kommer ni att förstå vad jag menar. Jag försäker bara härda ut den värsta smärtan som jag har just nu. Men de e jag van vid. Att se dig med någon annan tillhör vardagen å att varje kväll drömma om dig gör nästa dag värd att vakna upp till.


de finns så mkt jag vill säga men jag vågar inte. Rädd att bli sårad å att besviken av allt du kommer säga. JAg vet inte varför men jag önskar att du någon gång kommer förstå hur mkt jag älskar dig !.


" Räcker de om jag ligger uppe hela natten å tänker på dig?
Räcker de om jag tänker på dig varje sekund?
Räcker de om jag gråter mig till sömns varje dag?
Räcker de att jag e förälskad i dig å vet inget annat?

Räcker de om jag ÄLSKAR dig? <3 "




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0