fundersam :/

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Ibland känns de som att jag bara vill försvinna för en stund å tänka. Men detta går inte för du e som en igel som aldrig låter mig göra något sj :(.


Ibland tänker jag tebax på den tiden jag fick med dig, den där UNDERBARA tiden. Den som aldrig kommer försvinna. Jag vet att mkt har hänt sen dess. Men mina känslor e demsamma iaf. Du fick en plats i mitt hjärta. Å den kommer du aldrig bli av med. Vad som än händer!,.

De är lite som den där låten " What are words!" menar har jag en gång sagt att du e mitt livs kärlek står jag för de. JAg kommer aldrig sluta älskar dig ! Du e å förblir min kärlek!.


http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4&ob=av2e


// KOsmos

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Hehe nej, det small rätt bra för den for ner i handfatet ;-o

2011-07-28 @ 11:15:00
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0