Vad ska man säga?

Ja de händer rätt mkt just nu tycker jag. Åker på lustiga skador i fotbollen å massa annat. Menar  3 gånger har jag brutit nyckelbenet. Menar hur många har gjort de?.

Sen så börjar jag känna att jag inte längre älskar flickvännen. De känns bara lusigt när hon håller på hela tiden nästan som man skulle vilja springa därifrån. Men vi får väll se vad som händer.

Men de roligaste e att mitt ex som jag fortfarande har känslor för har blivit mamma å de e tsm med en av mina barndoms vän. Men så igår får man reda på att dom gjort slut. Men jag viste att de bara e för att få folk att prata bakom å få mig att må dåligt. Men icke!. Jag har dom känslor jag har för henne. Thats IT!. Menar vem fan ska bry sig om de. För nu står de iaf att dom e tsm. men vi får väll se :)

Jag går ofta runt å dag tänker att de e jag som har de som henne. Menar tänk om jag hade varit pappa tills hennes barn. vad man hade man gjort nu då?. Jag önskar att de aldrig hade tagit slut mellan oss så de hade varit jag som fortfarande fanns i ditt hjärta. Å du älskade mig som du gjorde då. De finns så mkt jag vill säga dig. Å verkligen få dig att förstå hur mkt jag älskar dig !.


Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. Du va de bästa som hänt mig!.

Men men. Vi får väll se.
Jag får väll stå vid sidan av å kolla på nu ist :/...

Kände att jag fick låv att skriva av mig!..

//kosmos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0